مشاوره و پشتیبانی شبکه 


 

اولین قدم در طراحی شبکه مشاوره است شبکه های کامپیوتری باید با توجه به موقعیت وسیاست های هر مجموعه، طراحی واجرا گردد. مشاوره شبکه های کامپیوتری با تجزیه و تحلیل شبکه، پیدا نمودن مسیر مناسب شبکه، پایگاه داده ها، نرم افزار و سخت افزار مناسب شبکه به شما اطمینان می دهد که در مسیر درست قرار دارید و می توانید بهترین نتیجه را در آینده از فعالیت مجموعه خود بگیرید.

انتخاب یک گروه مشاور واحد فناوری اطلاعات با تجربه کاری به شما کمک میکند تا تا بهره وری سازمان خود را افزایش و خطرات و تهدیدات را کاهش دهید و ریسک طراحی و راه اندازی زیرساخت های جدید آی تی را به صفر برساند. بنابراین برای ایجاد یک شبکه مناسب و کارآمد شما قطعا نیاز به مشاوره دارید.

تیم مجرب و متخصص ساینا ارتباط در زمینه مشاوره خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه سابقه‌ ای درخشانی  دارند. وافتخار ما مشاوره سازمان ‌ها، کارخانجات، هتل‌ها و دانشگاه‌ ها می‌باشد

مشاوران شبکه ساینا ارتباط ، راهکارهای کاملاً تخصصی در زمینه شبکه بصورت تلفنی و حضوری به مشتریان خود ارائه می دهند و با حداقل هزینه و بالاترین سطح کیفیت در هر مرحله از پروژه ، شما را همراهی خواهند کرد و جامع‌ترین راهکارهای تجاری و خدمات آی تی را  برای کسب و کار شما ارائه می دهد ، تیم ساینا ارتباط تضمین کننده نتایج حاصل از مشاوره و راهکارهای خود می‌باشد. و با درک درست از نیازها و چالش‌های شما در کنار دانش فنی و تجربه بالای خود به شما مشاوره می‌دهد.

خدمات مشاوره شبکه های کامپیوتری را می توان به شکل زیر نیز خلاصه نمود:

مشاوره ی امنیت شبکه

مشاوره ی تجهیزات شبکه

مشاوره ی طراحی شبکه

مشاوره ی اجرای پروژه های شبکه

مشاوره ی خرید و اجرا و ارتقا سرور

مشاوره ی اجرای شبکه های کامپیوتری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *